04-05-2021 19:22
04-05-2021 21:45 | Edytowano: 04-05-2021 21:48
04-05-2021 22:50
05-05-2021 08:23
05-05-2021 09:59
05-05-2021 10:10
05-05-2021 10:10
Jejku, jeszcze nie masz ostatecznej odpowiedzi?
05-05-2021 10:44
05-05-2021 18:27
05-05-2021 20:27
Mnie nerwów oszczędziła pozytywna decyzja z innego banku, którą otrzymałam jakiś miesiąc temu. Na luzie podpisałam akt notarialny czekając na ING, które poprosiło mniej więcej w tym samym czasie o dodatkowe dokumenty. Mam jeszcze wniosek złożony w Millennium, ale tam mój wniosek jest jeszcze w powijakach i nie będę już czekać.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024