06-06-2022 18:01
06-06-2022 18:11
Nadal prezentujemy te informacje na stronie. Znajdziesz je tu https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/oferty-i-oprocentowanie-stale
06-06-2022 20:05
07-06-2022 12:46
"Wina" przeglądarki?
07-06-2022 13:09
Nie sądzę, sprawdzałam na dwóch przeglądarkach na komórce i na dwóch na komputerze.
Podejrzewam jednak celowe działanie banku.
07-06-2022 13:13
Tydzień temu było w tym miejscu to:
Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu
30-04-2024Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
30-04-2024