06-06-2022 18:01
06-06-2022 18:11
Nadal prezentujemy te informacje na stronie. Znajdziesz je tu https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny/oferty-i-oprocentowanie-stale
06-06-2022 20:05
07-06-2022 12:46
"Wina" przeglądarki?
07-06-2022 13:09
Nie sądzę, sprawdzałam na dwóch przeglądarkach na komórce i na dwóch na komputerze.
Podejrzewam jednak celowe działanie banku.
07-06-2022 13:13
Tydzień temu było w tym miejscu to:
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |