15-06-2018 11:31
Witam,
Czy mogę liczyć na to, że zwierając umowę z ING na kredyt hipoteczny, w punkcie odnośnie nadpłaty umówimy się, że każda nadpłata skraca okres kredytowania i nie jest do tego konieczny aneks ani nie jest pobierana żadna opłata z tego tytułu?
Raty stałe, kredyt na 30 lat.
15-06-2018 14:51 | Edytowano: 15-06-2018 14:56
Przykro mi, ale obecnie nie możemy zaproponować takiego zapisu w umowie kredytowej. Będzie konieczność podpisania aneksu skracającego okres kredytowania, natomiast takie aneksy są już bezpłatne. Jest to zmiana, która weszła od 11.06.2018 roku.
15-06-2018 14:57 | Edytowano: 15-06-2018 15:00
Ok czyli odbędzie się to bezkosztowo ale poprzez aneks. Dzięki za odpowiedź.
15-06-2018 15:00
Przepraszam, wystąpił błąd techniczny. Odpowiedź już jest poprawiona ![]()
15-06-2018 19:43 | Edytowano: 15-06-2018 19:44
Ok, a gdzie jest ta informacja, że od 11.06 w TOiP nie ma ani na www ?
Czy dla wszystkich klientów taki aneks jest bezpłatny czy dla nowych wniosków od 11.06 ?
Kiedy takie proste aneksy będą dostępne w MOIMING ?
Konkurencja Was już w tym wyprzedziła ![]()
17-06-2018 22:11
20-06-2018 15:28 | Edytowano: 20-06-2018 15:29
W TOiP informacja będzie wprowadzona od 2 lipca, natomiast już stosujemy te wytyczne od 18 czerwca. Aneks skracający okres kredytowania po nadpłacie, z powrotem do wysokości ostatniej raty sprzed nadpłaty dla wszystkich kredytobiorców jest bezpłatny. Niezależnie kiedy klient podpisał umowę.
@pomarańcza Dziękujemy za sugestię. Na ten moment nie mamy informacji na temat wdrożenia tych aneksów do Mojego ING.
11-07-2018 08:02
Hej
Czy są znane może już jakieś szczegóły kiedy takie aneksy będą dostępne poprzez bankowość internetową/mobilną? Byłaby to super opcja i znaczne udogodnienie.
11-07-2018 11:05
@tomaszkob89 Dziękujemy za sugestię
Pracujemy już nad takim rozwiązaniem. Planujemy wdrożenie do końca roku. Będziemy informować na bieżąco.
29-11-2018 09:31
Czy plany wdrożenia mozliwosci podpisania aneksu z automatycznym skróceniem okresu kredytowania online do konca tego roku są nadal realne? Czy nie bedzie takiej opcji?
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |