Odpowiedz

Nadpłata kredytu hipotecznego

Umowę kredytową zawarłam w 2011 r. Chce zacząć nadpłacać kredyt. W umowie mam zapis, że mogę to robić bez pobierania dodatkowej prowizji. W zakładce kredyty dostępna jest opcja "Nadpłać kredyt ", z której chce korzystać. W umowie mam jednak zapis, że co najmniej na 2 dni przed planowaną nadpłatą powinnam poinformować o tym bank. Czy takie zasady nadal obowiązują? Czy po prostu wchodzę na konto i nadpłacam?

Mam jeszcze zapis, że nadpłata nie może być niższa niż dwukrotność ostatnio zapłaconej raty kapitałowo - odsetkowej. Na forum wyczytałam, że można dokonywać dowolnych nadpłat. Czy ktoś może mi udzielić odpowiedzi jak to teraz jest? Czy trzymam się sztywno tego co jest w umowie czy mogę nadpłacać dowolną kwotę?

Odpowiedz
0 Lajków
magdam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-08-2022
Wiadomość 1 z 4 (792 wyświetleń)

Re: Nadpłata kredytu hipotecznego

Nie ma już obowiązku zgłaszania nadpłat kredytu. Wystarczy, że złożysz dyspozycję z poziomu Mojego ING, w zakładce "Nadpłać kredyt". Można też nadpłacać dowolną kwotę, nie musi być to dwukrotność raty. 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
485
110
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (711 wyświetleń)

Re: Nadpłata kredytu hipotecznego

W aplikacji nie mam mozliwosci nadplaty kredytu. Pojawia sie taki komunikat.
Odpowiedz
0 Lajków
vandaleyart2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-08-2022
Wiadomość 3 z 4 (600 wyświetleń)

Re: Nadpłata kredytu hipotecznego

Taki komunikat może pojawić się, jeśli nie jesteś właścicielem lub pełnomocnikiem do rachunku, który jest powiązany z kredytem. W takiej sytuacji możesz złożyć dyspozycję nadpłaty na infolinii: 32 357 00 57. Specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Jeżeli jednak jesteś powiązany z tym rachunkiem, a nie możesz nadpłacić kredytu, to prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji lub przeglądarki, z której korzystasz. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z czatem w Moim ING lub z infolinią. Sprawdzimy to.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
485
110
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (452 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: brak uprawnień

Uprawnienia w ING Business można zmienić we wniosku Edycja uprawnień użytkownika, należy nadać odpowiednie opcje przy każdym z rachunków (Podgląd rachunku, Wprowadzanie przelewu, Modyfikacje przelewu,

...

03-10-2022
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Dzień dobry.

W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.

okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .

Niestety muszę udać się do oddziału .

02-10-2022
Re: Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu kredytów hipotecznych przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57. Są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 i sob

...

02-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy