05-08-2022 07:19
Umowę kredytową zawarłam w 2011 r. Chce zacząć nadpłacać kredyt. W umowie mam zapis, że mogę to robić bez pobierania dodatkowej prowizji. W zakładce kredyty dostępna jest opcja "Nadpłać kredyt ", z której chce korzystać. W umowie mam jednak zapis, że co najmniej na 2 dni przed planowaną nadpłatą powinnam poinformować o tym bank. Czy takie zasady nadal obowiązują? Czy po prostu wchodzę na konto i nadpłacam?
Mam jeszcze zapis, że nadpłata nie może być niższa niż dwukrotność ostatnio zapłaconej raty kapitałowo - odsetkowej. Na forum wyczytałam, że można dokonywać dowolnych nadpłat. Czy ktoś może mi udzielić odpowiedzi jak to teraz jest? Czy trzymam się sztywno tego co jest w umowie czy mogę nadpłacać dowolną kwotę?
06-08-2022 08:21
Nie ma już obowiązku zgłaszania nadpłat kredytu. Wystarczy, że złożysz dyspozycję z poziomu Mojego ING, w zakładce "Nadpłać kredyt". Można też nadpłacać dowolną kwotę, nie musi być to dwukrotność raty.
07-08-2022 16:59
08-08-2022 17:03
Taki komunikat może pojawić się, jeśli nie jesteś właścicielem lub pełnomocnikiem do rachunku, który jest powiązany z kredytem. W takiej sytuacji możesz złożyć dyspozycję nadpłaty na infolinii: 32 357 00 57. Specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Jeżeli jednak jesteś powiązany z tym rachunkiem, a nie możesz nadpłacić kredytu, to prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji lub przeglądarki, z której korzystasz. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z czatem w Moim ING lub z infolinią. Sprawdzimy to.
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |