28-03-2023 13:50 | Edytowano: 28-03-2023 13:51
11-04-2023 21:27
U mnie dzisiaj taki sam komunikat, 10 był w niedzielę dzisiaj poniedziałek zeszła rata ,następnie zrobiłam nadpłatę i nijak skrócić nie mogę , POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT
Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania
12-04-2023 22:02
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Sprawdzimy Twój kredyt. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
13-05-2023 14:37 | Edytowano: 13-05-2023 14:47
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024