28-03-2023 13:50 | Edytowano: 28-03-2023 13:51
11-04-2023 21:27
U mnie dzisiaj taki sam komunikat, 10 był w niedzielę dzisiaj poniedziałek zeszła rata ,następnie zrobiłam nadpłatę i nijak skrócić nie mogę , POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT
Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania
12-04-2023 22:02
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Sprawdzimy Twój kredyt. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
13-05-2023 14:37 | Edytowano: 13-05-2023 14:47
Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy
... 25-04-2024