18-03-2023 19:42
Nadpłaciłam aby sprawdzć, Niewiele bo wartość kapitału następnej czyli kwietniowej raty, powinno skrócić o 1 miesiąc, Rata uległa obniżeniu .Niestety skrócić się nie da .Wyskakuje komunikat ,że muszą zbadać moją zdolność kredytową . Spróbuję w poniedziałek poprzez czat albo infolinię
19-03-2023 22:00
20-03-2023 16:54
20-03-2023 17:39
A mnie się po raz drugi udało bez problemu.
20-03-2023 17:48
Po rozmowie z konsultantem na czacie dzisiaj dopłaciłam jeszcze 200 zł i wreszcie udało się skrócić .I nie 1 ,ale 2 miesiące
22-03-2023 21:03
U mnie zarówno w bankowości internetowej, jak i w aplikacji cały czas pojawia się komunikat:
Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania. Spróbuj ponownie za 2 dni robocze.
A tak bardzo liczyłem na skorzystanie z tej możliwości, bo przebywam aktualnie za granicą i nie mam możliwości załatwienia tego w oddziale.
Aż zbiera mi się na złośliwe pytanie: ile w ING trwają 2 dni robocze?!
22-03-2023 22:23
Warto skonsultować tą sytuację z doradcą na czacie , lub na infolinii .Mnie już drugi raz udało się skrócić z poziomu bankowości internetowej
24-03-2023 22:02 | Edytowano: 24-03-2023 22:05
Ja mam cały czas ten sam komunikat o dwóch dniach roboczych i jest to chyba związane z wakacjami kredytowymi - ja mam zawieszone raty na marzec i kwiecień. W maju będę próbował nadpłacać i skracać okres kredytowania
27-03-2023 18:56
Podpowiedzcie proszę.
Z tego co się orientuje nadpłacić można na 2 sposoby:
1. Nadpłata zmniejszająca ratę.
2. Nadpłata na poczet zmniejszenia ilości rat. Rata się nie zmienia.
Rozumiem, że opcja "skróć okres kredytowania" to opcja w celu realizacji opcji nr 2 bez konieczności zamawiania aneksu?
Jeśli tak to co zrobiłem źle? Tzn. rata przed nadpłatą - 1334,87. Dla testu nadpłaciłem 100 zł. Wysokość raty się zmniejszyła, następnie wybrałem opcję skróć okres kredytowania, ale najniższa rata jaką mogłem wybrać to 1 335,01.
Fakt, że okres kredytowania skrócił się o 2 m-ca, ale dlaczego nie mogłem wybrać wysokości raty sprzed nadpłaty tylko wyższą?
27-03-2023 20:37
Super ,że tak niewielką nadpłatą skróciłeś aż o 2 miesiące . Zaoszczędziłeś odsetki z tych dwóch rat , których już nie zapłacisz , A co do wysokości raty , to czy czasem nie nastąpiła aktualizacja wiboru ? A może wakacje kredytowe wpłynęły na wysokość raty . Najlepiej zadzwoń na infolinię , albo skontaktuj się przez czat .
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024