14-03-2023 08:10
Mamy informację, że opcja skrócenia okresu kredytowania jest dostępna w Moim ING. Jeśli macie kłopot ze skorzystaniem z tej funkcji, to proszę Was o kontakt z nami przez czat w Moim ING. Przekażemy Wasze indywidualne zgłoszenia do specjalistów odpowiedzialnych za bankowość internetową.
14-03-2023 11:06
Dzień dobry,
Własnie to sprawdzałem w Moim ING i jest tylko zmniejszenie raty (choć nie przeszedłem całej procedury)
Czy opcja skrócenia jest widoczna dopiero po nadpłaceniu?
14-03-2023 11:39
Prosimy, skontaktuj się z nami przez infolinię: 32 357 00 57 lub na czacie w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy Twoją sytuację.
15-03-2023 08:16
15-03-2023 12:11
Owszem funkcja jest dostępna, KREDYT HIPOTECZNY - SKRÓĆ OKRES KREDYTOWANIA, ale jak się w nią klika to pokazuje się komunikat jak w załączniku, zrobiłam screena.
Na czacie zostałam poinformowana, że jest to błąd informatyczny i dotyczy osób, które korzystają z "wakacji kredytowych"
Proszę o informację, kiedy błąd będzie wyprowadzony, bo codziennie jest ten sam komunikat:
"Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania
Spróbuj ponownie za 2 dni robocze."
15-03-2023 14:39
Ja doszłam do momentu, kiedy należy otworzyć dokument pt. Dyspozycja skrócenia..., którego się otworzyć nie da. Anulowałam całość, a przy kolejnej próbie dostałam komunikat, że "coś poszło nie tak, nie możemy wprowadzić zmian, spróbuj później".
15-03-2023 14:45 | Edytowano: 15-03-2023 14:48
Aktualizacja: SUKCES!!!!!!!!! UDAŁO MI SIĘ SKRÓCIĆ OKRES KREDYTOWANIA W APLIKACJI!!! ![]()
Wylogowałam się i zalogowałam ponownie, dokument już udało się pobrać i udało się też skrócić okres kredytowania!
Taka uwaga do ING: po otwarciu wyżej wymienionego pliku, ale też harmonogramu spłaty w PDF nie da się już wrócić do konta - trzeba się ponownie logować. Jest dość uciążliwe. Może dałoby się tu coś poprawić?
15-03-2023 16:38
15-03-2023 21:06
U mnie opcja Skrócenia kredytu jest widoczna zarówno w aplikacji jak i przez stronę internetową. Niestety ale przy próbie skrócenie okresu (już po dokonaniu nadpłaty) dostaje komunikat: "Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania. Dzień płatności raty przypada w niedziele lub święto. Zmienisz go w najbliższy dzień roboczy". Zobaczymy jutro w godzinach pracy czy coś się da zmienić, bo nie wydaje mi się by to, że najbliższa rata wypadała 15go kwietnia (sobota) miało jakiś wpływ. Czy ktoś miał podobny przypadek?
16-03-2023 06:17
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |