14-03-2023 08:10
Mamy informację, że opcja skrócenia okresu kredytowania jest dostępna w Moim ING. Jeśli macie kłopot ze skorzystaniem z tej funkcji, to proszę Was o kontakt z nami przez czat w Moim ING. Przekażemy Wasze indywidualne zgłoszenia do specjalistów odpowiedzialnych za bankowość internetową.
14-03-2023 11:06
Dzień dobry,
Własnie to sprawdzałem w Moim ING i jest tylko zmniejszenie raty (choć nie przeszedłem całej procedury)
Czy opcja skrócenia jest widoczna dopiero po nadpłaceniu?
14-03-2023 11:39
Prosimy, skontaktuj się z nami przez infolinię: 32 357 00 57 lub na czacie w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy Twoją sytuację.
15-03-2023 08:16
15-03-2023 12:11
Owszem funkcja jest dostępna, KREDYT HIPOTECZNY - SKRÓĆ OKRES KREDYTOWANIA, ale jak się w nią klika to pokazuje się komunikat jak w załączniku, zrobiłam screena.
Na czacie zostałam poinformowana, że jest to błąd informatyczny i dotyczy osób, które korzystają z "wakacji kredytowych"
Proszę o informację, kiedy błąd będzie wyprowadzony, bo codziennie jest ten sam komunikat:
"Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania
Spróbuj ponownie za 2 dni robocze."
15-03-2023 14:39
Ja doszłam do momentu, kiedy należy otworzyć dokument pt. Dyspozycja skrócenia..., którego się otworzyć nie da. Anulowałam całość, a przy kolejnej próbie dostałam komunikat, że "coś poszło nie tak, nie możemy wprowadzić zmian, spróbuj później".
15-03-2023 14:45 | Edytowano: 15-03-2023 14:48
Aktualizacja: SUKCES!!!!!!!!! UDAŁO MI SIĘ SKRÓCIĆ OKRES KREDYTOWANIA W APLIKACJI!!!
Wylogowałam się i zalogowałam ponownie, dokument już udało się pobrać i udało się też skrócić okres kredytowania!
Taka uwaga do ING: po otwarciu wyżej wymienionego pliku, ale też harmonogramu spłaty w PDF nie da się już wrócić do konta - trzeba się ponownie logować. Jest dość uciążliwe. Może dałoby się tu coś poprawić?
15-03-2023 16:38
15-03-2023 21:06
U mnie opcja Skrócenia kredytu jest widoczna zarówno w aplikacji jak i przez stronę internetową. Niestety ale przy próbie skrócenie okresu (już po dokonaniu nadpłaty) dostaje komunikat: "Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania. Dzień płatności raty przypada w niedziele lub święto. Zmienisz go w najbliższy dzień roboczy". Zobaczymy jutro w godzinach pracy czy coś się da zmienić, bo nie wydaje mi się by to, że najbliższa rata wypadała 15go kwietnia (sobota) miało jakiś wpływ. Czy ktoś miał podobny przypadek?
16-03-2023 06:17
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024