28-04-2020 02:48
28-04-2020 07:17 | Edytowano: 28-04-2020 07:22
Jak poczytasz wątek związany z czasem oczekiwania na decyzje, to okres średnio miesiąca to standard, ze względu na atrakcyjną ofertę, brak konieczności dokupowania mnóstwa produktów dodatkowych aby obniżyć %. ING udzielał na prawdę mnóstwa kredytów. Jednak często obniżał wartość wnioskowanej kwoty (spotkało to i mnie, przy wkładzie własnym 70% obniżyli kredyt o 80 tys. zł), podejrzewam, że wynika to z dążenia to trzymania w swoim portfelu jak najwięcej bezpiecznych kredytów. I właściwie w sytuacji epidemii jestem wdzięczny za tak restrykcyjne podejście, bo rata mnie nie udusiła, obyło się bez wniosku o wakacje.
28-04-2020 07:53
28-04-2020 07:56
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |