Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Kompetencje pośrednika kredytowego

Czy mogę prosić o informację jakie kompetencje ma pośrednik kredytowy firmy ? Czy oprócz podglądu statusu wniosku i np. sprawdzenia jakich dokumentów brakuje analitykowi ma możliwość skontaktowania się z nim bezpośrednio?
Mam wrażenie, że nasz pośrednik nie robi dla nas nic poza standardowym sprawdzaniem statusów. Potrzebujemy aby pomógł nam zdążyć póki nie minie nam czas w umówie zarówno zakupu nowej nieruchomości jaki sprzedaży naszej aktualnej.
Dokumenty złożyliśmy w połowie lutego a analityk po raz kolejny prosi o dokumenty, które już były dostarczane. Jesteśmy już po oględzinach rzeczoznawcy, czekamy na ostateczna decyzję.
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 1 z 114 (8 050 wyświetleń)

Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Pośrednik oczywiście ma możliwość skontaktowania się z analitykiem. Możesz dopytać o szczegóły wniosku oraz przedstawić sytuację, jeśli zależy Wam na czasie. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić sprawę i otrzymacie decyzję kredytową. 
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 114 (7 973 wyświetleń)

Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Mam jeszcze jedno pytanie, jeśli w poniedziałek status z oczekiwanie na decyzję ostateczną zmienił się na potrzebujemy dodatkowych dokumentów (już kolejny raz..) i od razu w poniedziałek dokumenty zostały uzupełnione to czy w momencie kiedy dopiero dziś status zmienił się spowrotem na oczekiwanie na decyzję ostateczną to będziemy musieli czekać kolejne od 2-4 dni roboczych zgodnie z procesami, czy już ktoś zajmuje się tym poza tą kolejnością?
Czy jeden temat jest przypisany do jednego analityka czy za każdym razem podejmuje temat ktoś inny i każdy wymaga kolejnych nowych dokumentów?
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 3 z 114 (7 891 wyświetleń)

Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Czy udało się Pani dostać informacje ile może potrwać ta sytuacja?
Jestem w takiej samej sytuacji, że po dosłaniu dodatkowych dokumentów status od dwóch dni się nie zmienia.

Odpowiedz
0 Lajków
Kub1622
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
15-04-2021
Wiadomość 4 z 114 (7 826 wyświetleń)

Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Niestety nie. Korzystam jedynie ze strony https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy?fbclid=IwAR3LHMGrnKfJA0vv4rtBJho2O...

Dzięki niej wiem, że jeśli mój status dziś zmienił się na oczekiwanie na podjęcie decyzji a konkretnie 'wygląda na to, że mamy już wszystko, podejmujemy decyzję' to szacując, że jeśli dziś ogarniają wnioski, których status zmienił się dnia 12.04 to mój powinien zostać rozpatrzony we wtorek.
Dopiero we wtorek... bo jak dla mnie wnioski do których dostali dodatkowe dokumenty powinny być rozpatrywane zaraz jak te dokumenty bank dostaje.
Boję się, że we wtorek znów ktoś czegoś będzie chciał.
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 5 z 114 (7 800 wyświetleń)

Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Czyli mam rozumieć, że jeżeli nasz status zmienił się wczoraj w 5 etapie na oczekujemy dodatkowych dokumentów, to dopiero rozpatrzą to jak będą podejmować decyzję dla Klientów których status zmienił się 14 kwietnia?

Odpowiedz
0 Lajków
Kub1622
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
15-04-2021
Wiadomość 6 z 114 (7 796 wyświetleń)

Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Obawiam się, że niestety nie. Z własnego doświadczenia wiem, że jeśli Wasz status w etapie 5 będzie miał dodatkowy opis 'wygląda na to, że mamy już wszystko. podejmujemy decyzję' to dopiero od tego dnia należy sprawdzać procesy.
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 7 z 114 (7 787 wyświetleń)

Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Na zarejestrowanie dodatkowych dokumentów nie mają określonego czasu.
U mnie wyglądało to tak i wszystko dzieje się na etapie 5:
1.04 informacja o dodatkowych dokumentach
2.04 Dostarczyliśmy dokumenty
6.04 informacja 'wygląda na to że mamy już wszystko podejmujemy decyzję'
12.04 dzień w którym spodziewaliśmy się decyzji ostatecznej zgodnie ze stroną z procesami a tu psikus komunikat - potrzebne dodatkowe dokumenty. W tym samym dniu dostarczyliśmy dokumenty
15.04 status ponownie zmienił się na 'wygląda na to że mamy już wszystko podejmujemy decyzję'

Kiedy składaliście wniosek? My 16.02 ... Masakra wrrr...
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 8 z 114 (7 782 wyświetleń)

Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Początek lutego...

U nas też była taka sytuacja, wygląda że mamy już wszystko, ale jednak nie.

Odpowiedz
0 Lajków
Kub1622
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
15-04-2021
Wiadomość 9 z 114 (7 775 wyświetleń)

Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

My wysłaliśmy doradcy dodatkowe dokumenty w piątek 9.04 i nadal ich nie zarejestrowano Emotikon: Smutny nadal informacja, że czekają na dokumenty. W innym banku decyzja straciła ważność 2 tyg temu a ING nadal swojej nie wydało ( wnioski składane w tym samym czasie). Teraz żałujemy, że nie skorzystaliśmy z tamtego banku.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
15-04-2021
Wiadomość 10 z 114 (7 745 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy