13-04-2021 11:22
14-04-2021 11:33
Pośrednik oczywiście ma możliwość skontaktowania się z analitykiem. Możesz dopytać o szczegóły wniosku oraz przedstawić sytuację, jeśli zależy Wam na czasie. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić sprawę i otrzymacie decyzję kredytową.
15-04-2021 08:54
15-04-2021 14:04
Czy udało się Pani dostać informacje ile może potrwać ta sytuacja?
Jestem w takiej samej sytuacji, że po dosłaniu dodatkowych dokumentów status od dwóch dni się nie zmienia.
15-04-2021 14:47
15-04-2021 14:59
Czyli mam rozumieć, że jeżeli nasz status zmienił się wczoraj w 5 etapie na oczekujemy dodatkowych dokumentów, to dopiero rozpatrzą to jak będą podejmować decyzję dla Klientów których status zmienił się 14 kwietnia?
15-04-2021 15:16
15-04-2021 15:26
15-04-2021 15:34
Początek lutego...
U nas też była taka sytuacja, wygląda że mamy już wszystko, ale jednak nie.
15-04-2021 16:21
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Przykro nam z powodu Twojej opinii. W szczegółach promocji podajemy maksymalną kwotę do jakiej obowiązuje oprocentowanie podwyższone po spełnieniu warunków promocji. Na stronie oferty w Moim ING przed
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |