13-04-2021 11:22
14-04-2021 11:33
Pośrednik oczywiście ma możliwość skontaktowania się z analitykiem. Możesz dopytać o szczegóły wniosku oraz przedstawić sytuację, jeśli zależy Wam na czasie. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić sprawę i otrzymacie decyzję kredytową.
15-04-2021 08:54
15-04-2021 14:04
Czy udało się Pani dostać informacje ile może potrwać ta sytuacja?
Jestem w takiej samej sytuacji, że po dosłaniu dodatkowych dokumentów status od dwóch dni się nie zmienia.
15-04-2021 14:47
15-04-2021 14:59
Czyli mam rozumieć, że jeżeli nasz status zmienił się wczoraj w 5 etapie na oczekujemy dodatkowych dokumentów, to dopiero rozpatrzą to jak będą podejmować decyzję dla Klientów których status zmienił się 14 kwietnia?
15-04-2021 15:16
15-04-2021 15:26
15-04-2021 15:34
Początek lutego...
U nas też była taka sytuacja, wygląda że mamy już wszystko, ale jednak nie.
15-04-2021 16:21
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024