26-06-2018 22:57
Dzień dobry.
Pisałyśmy w sprawie kodu. Ja złożyłam wniosek w maju i podpisuje umowę.
Proszę o informację, czy ma Pani jeszcze kod ?
Pozdrawiam
27-06-2018 08:41
Witam, wciąż posiadam trzy bezterminowo aktualne kody. Mimo iż promocja już się zakończyła w wyniku błędu ze strony banku nie miałem możliwości wygenerować kodu w czasie trwania promocji. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem nowy bezterminowy kod. Proszę o kontakt zainteresowane osoby, pozdrawiam
27-06-2018 10:58
27-06-2018 11:22
28-06-2018 13:27
Mam jeszcze 1 kod z 09.05.2018r.
Zapraszam do kontaktu.
02-07-2018 18:31
Witam,
Jeśli jeszcze aktualne to proszę o kod na PW. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
03-07-2018 10:19
26-07-2018 11:39
Mam kilka kodów dla wniosków złożonych po 7 maja 2018
-prześle w wiadomości prywatnej.
26-07-2018 23:15
Mam wolny kod. Proszę o wiadomość prywatną.
31-07-2018 08:58
Witam,
kod promocyjny aktualny? Jestem na etapie składania wniosku o kredyt hipoteczny.
Pozdrawiam,
Michał Jarmoży
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024