26-06-2018 22:57
Dzień dobry.
Pisałyśmy w sprawie kodu. Ja złożyłam wniosek w maju i podpisuje umowę.
Proszę o informację, czy ma Pani jeszcze kod ?
Pozdrawiam
27-06-2018 08:41
Witam, wciąż posiadam trzy bezterminowo aktualne kody. Mimo iż promocja już się zakończyła w wyniku błędu ze strony banku nie miałem możliwości wygenerować kodu w czasie trwania promocji. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem nowy bezterminowy kod. Proszę o kontakt zainteresowane osoby, pozdrawiam
27-06-2018 10:58
27-06-2018 11:22
28-06-2018 13:27
Mam jeszcze 1 kod z 09.05.2018r.
Zapraszam do kontaktu.
02-07-2018 18:31
Witam,
Jeśli jeszcze aktualne to proszę o kod na PW. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
03-07-2018 10:19
26-07-2018 11:39
Mam kilka kodów dla wniosków złożonych po 7 maja 2018
-prześle w wiadomości prywatnej.
26-07-2018 23:15
Mam wolny kod. Proszę o wiadomość prywatną.
31-07-2018 08:58
Witam,
kod promocyjny aktualny? Jestem na etapie składania wniosku o kredyt hipoteczny.
Pozdrawiam,
Michał Jarmoży
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024