Witam, posiadam kod poreklamacyjny ( tylko taki już działa bo promocja się skończyła) Pewne info z banku. Trzeba poinformować pracownika banku, że jest to kod poreklamacyjny. Kod 010910/052018 trzeba przesłać przez zakładkę prywatne wiadomości na stronie ING (a nie przez generowanie kodu). na swoim koncie napisać w formie wiadomości o wykorzystanie indywidualnie nadanego kodu reklamacyjnego. Posia...
0
2
Nowy w branży II
30-12-2018
Witam , posiadam jeszcze dwa działające kody. Czy są nadal państwo zainteresowani?
0
6
Nowy w branży II
30-12-2018
Witam. Posiadam jeszcze dwa działające kody. Zapraszam na priv
0
0
Nowy w branży II
30-12-2018
Witam, posiadam jeszcze dwa aktywne kody. Zapraszam na priv
1
13
Nowy w branży II
22-03-2019
Według pracownika banku można korzystać nadal z kodu poreklamacyjnego. Pierwszy został wykorzystany. Posiadam jeszcze dwa. Zapraszam na priv.
0
1
Nowy w branży II
22-11-2018
Witam, posiadam kod poreklamacyjny ( tylko taki już działa bo promocja się skończyła) Pewne info z banku. Kod trzeba przesłać przez zakładkę prywatne wiadomości na stronie ING (a nie przez generowanie kodu). Nasza swoim koncie nalezy napisać w formie wiadomości do banku prośbę o wykorzystanie indywidualnie nadanego kodu i że pochodzi on z reklamacji. Posiadam taki kod ponieważ z winy banku nie zał...
1
0
Nowy w branży II
22-03-2019
Dobre sobie! Jeśli dostaje informacje od pracownika banku to chyba powinien być to
100% pewnik? Zgryźliwości to zostawcie dla siebie, a na studiowanie regulaminu to lepiej wyślijcie swoich ludzi.
1
20
Nowy w branży II
22-03-2019
To musicie lepiej przeszkolić swoich pracowników ponieważ udzielają zupełnie innych informacji.
1
24
Nowy w branży II
22-03-2019
Przecież już po promocji, te kody nie zostaną zrealizowane - pewne info z banku. Jedynie szansa złapać kod z reklamacji.
0
27
Nowy w branży II
22-03-2019
Witam, wciąż posiadam trzy bezterminowo aktualne kody. Mimo iż promocja już się zakończyła w wyniku błędu ze strony banku nie miałem możliwości wygenerować kodu w czasie trwania promocji. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem nowy bezterminowy kod. Proszę o kontakt zainteresowane osoby, pozdrawiam
0
0
Nowy w branży II
22-11-2018
Witam, wciąż posiadam trzy bezterminowo aktualne kody. Mimo iż promocja już się zakończyła w wyniku błędu ze strony banku nie miałem możliwości wygenerować kodu w czasie trwania promocji. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem nowy bezterminowy kod. Proszę o kontakt zainteresowane osoby, pozdrawiam
0
41
Nowy w branży II
22-03-2019
Witam, posiadam trzy nowe kody, proszę o wiadomość prywatną.
0
46
Nowy w branży II
22-03-2019
Witam. Czy ma ktoś może niewykorzystany kod? Proszę o wiadomość prywatną lub kontakt email adrbru4@gmail.com
0
11
Nowy w branży II
22-03-2019