08-07-2019 08:09 | Edytowano: 08-07-2019 08:11
08-07-2019 21:03
@dabjaro Dziękuję za wiadomość. Klienci otwierają u nas konta również przez skrzynkę w domenie Gmail i nie mają problemów z odebraniem od nas wiadomości wraz z umowami. Nie docierają do nas sygnały żeby takie wiadomości były blokowane przez Gmail'a. Jeśli nie dostałeś od nas takiej wiadomość, to zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69 (infolinia jest czynna 24/7). Sprawdzimy to.
Dzień dobry,
Jadę na wakacje do Włoch i muszę zamienić złotówki na euro (w gotówce). Akurat mam konto walutowe euro i może byłoby taniej wpłacić złotówki na konto, zamienić je w kantorze ING na euro, a
... 14-05-2024Łukasz, ale za maj nie można zawiesić raty, dopiero za czerwiec - sierpień dwie raty. Więc dla Ciebie to wniosek musisz złożyć do 14 CZERWCA, a nie maja.
14-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |