05-07-2019 11:20
05-07-2019 12:54
Dopytaj proszę o szczegóły i terminy u specjalisty hipotecznego, u którego składałeś wniosek.
Skontaktuj się proszę bezpośrednio z nim.
05-07-2019 13:26 | Edytowano: 05-07-2019 13:27
11-07-2019 20:41
Przykro mi, że nie uzyskałeś informacji podczas rozmowy ze specjalistą.
Pamiętaj, że czas oczekiwania - 21 dni - liczymy od momentu złożenia kompletu dokumentów.
Jeśli dołączyłeś brakujące dokumenty 1 lipca, to od tego dnia liczymy ten czas.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S