Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

Dzień dobry,

- 17.06 dnia złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny z kompletem dokumentów w oddziale banku (łącznie z operatem)
Od tego czasu
1. 19.06 Państwa rzeczoznawca bez otworzenia operatu stwierdził ze brakuje w nim oceny ryzyka na formatce ing - oczywiście ocena ryzyka znajdowała się w operacie
2. 26.06 musiałem ponownie przesyłać wybrane strony operatu ponieważ byly zle zeskanowane przez pracownika banku
3. 1.07 okazało się ze we wniosku brakowało kilku stron bo się nie załączyły w wersji elektronicznej. Musiałem ponownie dostarczyć dokumenty do oddziału banku.

Czy ze względu na powyższe może się wydłużyć czas oczekiwania na decyzje banku? W poniedziałek mija 21 dni od złożenia wniosku.

Dziękuję,
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
dabjaro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-07-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 120 wyświetleń)

Re: Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

Dopytaj proszę o szczegóły i terminy u specjalisty hipotecznego, u którego składałeś wniosek.

Skontaktuj się proszę bezpośrednio z nim. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 106 wyświetleń)

Re: Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

[ Edytowane ]
Kontaktowałem się ze specjalistą w tej sprawie i nie udało się uzyskać informacji z centrali.
Odpowiedz
0 Lajków
dabjaro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-07-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 093 wyświetleń)

Re: Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

Przykro mi, że nie uzyskałeś informacji podczas rozmowy ze specjalistą.
Pamiętaj, że czas oczekiwania - 21 dni - liczymy od momentu złożenia kompletu dokumentów. 
Jeśli dołączyłeś brakujące dokumenty 1 lipca, to od tego dnia liczymy ten czas. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 752 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Witam, w dniu dzisiejszym 26.04.2025 chciałem wypłacić pieniądze z konta żony. Bankomat strasznie długo "myślał" po czym oddał kartę i wyskoczył komunikat o błędzie i kontakcie z infolinia. Zadzwoniłe...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy