Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

Dzień dobry,

- 17.06 dnia złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny z kompletem dokumentów w oddziale banku (łącznie z operatem)
Od tego czasu
1. 19.06 Państwa rzeczoznawca bez otworzenia operatu stwierdził ze brakuje w nim oceny ryzyka na formatce ing - oczywiście ocena ryzyka znajdowała się w operacie
2. 26.06 musiałem ponownie przesyłać wybrane strony operatu ponieważ byly zle zeskanowane przez pracownika banku
3. 1.07 okazało się ze we wniosku brakowało kilku stron bo się nie załączyły w wersji elektronicznej. Musiałem ponownie dostarczyć dokumenty do oddziału banku.

Czy ze względu na powyższe może się wydłużyć czas oczekiwania na decyzje banku? W poniedziałek mija 21 dni od złożenia wniosku.

Dziękuję,
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
dabjaro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-07-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 067 wyświetleń)

Re: Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

Dopytaj proszę o szczegóły i terminy u specjalisty hipotecznego, u którego składałeś wniosek.

Skontaktuj się proszę bezpośrednio z nim. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 052 wyświetleń)

Re: Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

[ Edytowane ]
Kontaktowałem się ze specjalistą w tej sprawie i nie udało się uzyskać informacji z centrali.
Odpowiedz
0 Lajków
dabjaro
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-07-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 039 wyświetleń)

Re: Czas przyznania kredytu, 21 dni, problemy

Przykro mi, że nie uzyskałeś informacji podczas rozmowy ze specjalistą.
Pamiętaj, że czas oczekiwania - 21 dni - liczymy od momentu złożenia kompletu dokumentów. 
Jeśli dołączyłeś brakujące dokumenty 1 lipca, to od tego dnia liczymy ten czas. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 698 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy