Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Mój status wniosku zmienił się dzisiaj.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 1 z 6 (5 925 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

@Kasiaaa91, Decyzja ostateczna jest wydawana w 2-4 dni robocze. Oczywiście może to nastąpić wcześniej, ale musisz uzbroić się w cierpliwość.

 

ref: https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy 

m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
81
18-04-2020
Wiadomość 2 z 6 (5 869 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Według strony https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
2-4 dni roboczych

U mnie trwało to od wtorku do piątku
Kicu123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
05-11-2020
Wiadomość 3 z 6 (5 865 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Na stronie informacja:

Decyzje ostateczne wydajemy dla wniosków, których status zmienił się na "oczekiwanie na decyzję ostateczną" w dniu: 30 listopada

A decyzji nie ma - status zmienił się właśnie 30 listopada...
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 4 z 6 (5 664 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

dostała Pani ostateczną ?

Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 5 z 6 (5 494 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Dalej nie... dzisiaj mija 8 dzień od statusu „mamy już wszystkie dokumenty...”
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 6 z 6 (5 471 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.

01-04-2023
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Emotikon: Smutny Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

01-04-2023
Re: Nie da sie wykonać zżutu ekranu w telefonie ?

Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.

Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy

...

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy