Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Mój status wniosku zmienił się dzisiaj.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 1 z 6 (1 194 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

@Kasiaaa91, Decyzja ostateczna jest wydawana w 2-4 dni robocze. Oczywiście może to nastąpić wcześniej, ale musisz uzbroić się w cierpliwość.

 

ref: https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy 

m365
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
158
66
18-04-2020
Wiadomość 2 z 6 (1 138 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Według strony https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
2-4 dni roboczych

U mnie trwało to od wtorku do piątku
Kicu123
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
10
3
05-11-2020
Wiadomość 3 z 6 (1 134 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Na stronie informacja:

Decyzje ostateczne wydajemy dla wniosków, których status zmienił się na "oczekiwanie na decyzję ostateczną" w dniu: 30 listopada

A decyzji nie ma - status zmienił się właśnie 30 listopada...
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 4 z 6 (933 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

dostała Pani ostateczną ?

Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
70
7
13-11-2020
Wiadomość 5 z 6 (763 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Dalej nie... dzisiaj mija 8 dzień od statusu „mamy już wszystkie dokumenty...”
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 6 z 6 (740 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z płanością przez aplikację

Płacąc przez aplikację(potwierdzając pinem) mam ten problem, że mimo że system na koniec potwierdzi płatność to pieniądze nie są pobierane z konta. Muszę powtarzać transakcję ponownie ale logując się ...

21-01-2021
Re.: Dziwna płatność kartą

Systemy elektroniczne są na tyle złożone, że to nie powinno dziwić. Szczególnie dotyczy to posiadaczy kont, na których jest bardzo dużo transakcji - każdą pozycję trzeba zawsze dobrze sprawdzić. Coraz

...

21-01-2021
Re: przewalutowania

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te tr

...

21-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy