Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Mój status wniosku zmienił się dzisiaj.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 1 z 6 (20 356 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

@Kasiaaa91, Decyzja ostateczna jest wydawana w 2-4 dni robocze. Oczywiście może to nastąpić wcześniej, ale musisz uzbroić się w cierpliwość.

 

ref: https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy 

m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
84
18-04-2020
Wiadomość 2 z 6 (20 300 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Według strony https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
2-4 dni roboczych

U mnie trwało to od wtorku do piątku
Kicu123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
05-11-2020
Wiadomość 3 z 6 (20 296 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Na stronie informacja:

Decyzje ostateczne wydajemy dla wniosków, których status zmienił się na "oczekiwanie na decyzję ostateczną" w dniu: 30 listopada

A decyzji nie ma - status zmienił się właśnie 30 listopada...
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 4 z 6 (20 095 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

dostała Pani ostateczną ?

Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 5 z 6 (19 925 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Dalej nie... dzisiaj mija 8 dzień od statusu „mamy już wszystkie dokumenty...”
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 6 z 6 (19 902 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy