Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Mój status wniosku zmienił się dzisiaj.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 1 z 6 (24 050 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

@Kasiaaa91, Decyzja ostateczna jest wydawana w 2-4 dni robocze. Oczywiście może to nastąpić wcześniej, ale musisz uzbroić się w cierpliwość.

 

ref: https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy 

m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
84
18-04-2020
Wiadomość 2 z 6 (23 994 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Według strony https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
2-4 dni roboczych

U mnie trwało to od wtorku do piątku
Kicu123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
05-11-2020
Wiadomość 3 z 6 (23 990 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Na stronie informacja:

Decyzje ostateczne wydajemy dla wniosków, których status zmienił się na "oczekiwanie na decyzję ostateczną" w dniu: 30 listopada

A decyzji nie ma - status zmienił się właśnie 30 listopada...
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 4 z 6 (23 789 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

dostała Pani ostateczną ?

Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 5 z 6 (23 619 wyświetleń)

Re.: Ile czasu trwa etap „Podejmujemy decyzje?”

Dalej nie... dzisiaj mija 8 dzień od statusu „mamy już wszystkie dokumenty...”
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 6 z 6 (23 596 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy