17-01-2021 12:59
18-01-2021 13:14
@Drillek Miło mi czytać, że korzystasz z naszej oferty
W opisanej sytuacji konieczne jest zawnioskowanie o nowy kredyt, ponieważ cel kredytowania jest inny niż w poprzedni.
Zachęcam do kontaktu z naszą infolinia (32 357 00 65) lub czatem. Chętnie przedstawimy Ci wszystkie szczegóły.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |