17-01-2021 12:59
18-01-2021 13:14
@Drillek Miło mi czytać, że korzystasz z naszej oferty W opisanej sytuacji konieczne jest zawnioskowanie o nowy kredyt, ponieważ cel kredytowania jest inny niż w poprzedni.
Zachęcam do kontaktu z naszą infolinia (32 357 00 65) lub czatem. Chętnie przedstawimy Ci wszystkie szczegóły.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024