18-01-2021 20:07
18-01-2021 20:34
@LEszekChmiel91, też miałem podobnie przy jednym uruchomieniem kilka lat temu i złożyłem na infolini skargę i znalazł się wówczas termin poza oczekiwaniem w kolejce więc polecam kontakt z infolinią i przedstawienie sprawy.
Głowa do góry!
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024