Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Decyzja wstępna - jak długo ważna?

Czytałam, że decyzja wstępna ważna jest 30 dni. Co w przypadku przekroczenia tego terminu? Wygasa?
Mamy decyzję z dn. 19.03. Natychmiast opłaciliśmy wycenę (była realizowana przez bank).
Patrząc na czasy procesowe 6.04 spodziewaliśmy się decyzji ostatecznej, jednak otrzymaliśmy informację o konieczności uzupełnienia dokumentów. Zostały przekazane doradcy 9.04 (piątek), wysłane kurierem 12.04 (poniedziałek), dotarły do centrali 13.04. Od tego czasu nic nie ruszyło, nie zostały nawet zarejestrowane, w statusie wniosku nadal widnieje "czekamy na dodatkowe dokumenty". Prawdopodobnie zostaną przyjęte dopiero w poniedziałek - to już będzie po terminie 30 dni, a gdzie tam jeszcze decyzja ostateczna... czy w tej sytuacji ten czas też obowiązuje?
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
15-04-2021
Wiadomość 1 z 4 (1 810 wyświetleń)

Re: Decyzja wstępna - jak długo ważna?

@KamilaM Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych-  ten termin liczymy od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty. 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
98
17
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (1 741 wyświetleń)

Re: Decyzja wstępna - jak długo ważna?

Niestety nic się to ma do pytania zadanego przez Panią Kamilę oraz do rzeczywistości ING.
Proszę odpowiadać zgodnie z realiami banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 3 z 4 (1 702 wyświetleń)

Re: Decyzja wstępna - jak długo ważna?

Decyzja wstępna jest ważna 30 dni, jeżeli w tym czasie nie zostanie zaakceptowana faktycznie wygasa. 
Jeżeli po jej akceptacji oraz zleconej wycenie bank prosi o dodatkowe dokumenty oczywiście ma Pani czas na to aby je uzupełnić. 
Ważna jest ostatnia zmiana statusu na wniosku kredytowym a nie data wydania wstępnej analizy. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
104
23
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (1 594 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Niedziałające płatności telefonem | Mastercard w telefonie + Samsung Galaxy S10

Od wczoraj mam ten sam problem. Opisane rozwiązanie nie pomaga.

25-09-2021
Re.: Tryb ciemny

Tak, tryb ciemny to jest to czego tej aplikacji najbardziej brakuje. Szare tło z pomarańczową kolorystyką? Jak dla mnie ekstra! Proszę, popracujcie nad tym.

25-09-2021
Re: Wypłata BLIKIEM z innych bankomatów niż ING.

Pytanie było dlaczego ING pobiera opłatę za wypłatę blikiem z bankomatu obcego,a nie z czego wynika

25-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy