05-12-2020 20:17
07-12-2020 06:44
Przykro mi, że masz takie zdanie Za Twój wniosek odpowiedzialny jest specjalista, u którego kompletujesz dokumenty. On powinien mieć najświeższe informacje.
07-12-2020 07:58
07-12-2020 09:55
07-12-2020 10:47
U nas podobnie... wniosek zlozony 10.11 wraz z operatem i nic a nic... : C
A dwa inne banki juz daly decyzje, jednakze wiadomo, ING ofertowo wygrywa...
07-12-2020 11:00
07-12-2020 13:06
07-12-2020 13:28
07-12-2020 13:44
07-12-2020 14:03
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025