05-12-2020 20:17
07-12-2020 06:44
Przykro mi, że masz takie zdanie Za Twój wniosek odpowiedzialny jest specjalista, u którego kompletujesz dokumenty. On powinien mieć najświeższe informacje.
07-12-2020 07:58
07-12-2020 09:55
07-12-2020 10:47
U nas podobnie... wniosek zlozony 10.11 wraz z operatem i nic a nic... : C
A dwa inne banki juz daly decyzje, jednakze wiadomo, ING ofertowo wygrywa...
07-12-2020 11:00
07-12-2020 13:06
07-12-2020 13:28
07-12-2020 13:44
07-12-2020 14:03
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024