Odpowiedz

Re: Re.: Decyzja ostateczne

MateuszF jestem w nieustannym kontakcie ze specjalista . Twierdzi ze nic nie może zrobić i ze trzeba czekać . Podobno w banku Śląskim tak jest . Tylko nie rozumiem po co aktualizować wszytko na stronie dla partnerów procesy kredytowe i pisać bzdury ze danego dnia jest analizowany wniosek który wpłynął wtedy i wtedy a nie jest zgodne to z rzeczywistością . Po co to robić ?? Strata czasu ! Ludzie się cieszą ze wszytko jest na bierząco a tu lipa ....
Odpowiedz
0 Lajków
Beagem
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
03-12-2020
Wiadomość 11 z 20 (4 871 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja ostateczne

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny Za Twój wniosek odpowiedzialny jest specjalista, u którego kompletujesz dokumenty. On powinien mieć najświeższe informacje.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 12 z 20 (4 796 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja ostateczne

No niestety mam jakiegoś pecha a tak nam zależy na czasie ;(
Odpowiedz
0 Lajków
Beagem
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
03-12-2020
Wiadomość 13 z 20 (4 779 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja ostateczne

Nasz doradca od 1,5 tygodnia powtarza ze decyzja powinna być lada dzień i ze takie są terminy ......
Beagem
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
03-12-2020
Wiadomość 14 z 20 (4 741 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja ostateczne

U nas podobnie... wniosek zlozony 10.11 wraz z operatem i nic a nic... : C

A dwa inne banki juz daly decyzje, jednakze wiadomo, ING ofertowo wygrywa... 

Odpowiedz
0 Lajków
castellena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
07-12-2020
Wiadomość 15 z 20 (4 711 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja ostateczne

Ja złożyłam 6.11 i też nie mam żadnych informacji
Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 16 z 20 (4 699 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja ostateczne

„ Decyzje ostateczne wydajemy dla wniosków, których status zmienił się na "oczekiwanie na decyzję ostateczną" w dniu: 1/2 grudnia”

U mnie status zmienił się 30.11 - a decyzji dalej brak 👿👿👿

Na stronie banku informacja o tym źe decyzje ostateczne są wydawane dla tych których status zmienił się 30.11 była od zeszłego czwartku...


Czuję się traktowana przez bank niepoważnie...
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 17 z 20 (4 626 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja ostateczne

U na to samo z tym ze my czekamy od 27.11 tez czuje się złe traktowana przez bank. Doradca dzwoni to tylko przepraszają i tłumacza się koronawirusem . Śmiech na sali
Odpowiedz
0 Lajków
Beagem
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
03-12-2020
Wiadomość 18 z 20 (4 608 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja ostateczne

Tylko po co w takim razie podają taką informacje na stronie? Po co wprowadzać ludzi w błąd?
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaaa91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
30-11-2020
Wiadomość 19 z 20 (4 593 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja ostateczne

Z tego co wiem jest to typowe dla ing . Teoretycznie wszytko ładnie pięknie. Super aplikacje wszytko sprawdzisz samemu na bieżąco itp. A w efekcie jeden wielki bałagan i nie dotrzymują kompletnie terminów .
Szkoda bo mam konto w ing jestem wieloletnim klientem a przy kredycie hipotecznym traktują mnie niepoważnie.
Beagem
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
03-12-2020
Wiadomość 20 z 20 (4 575 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy