05-12-2020 20:17
07-12-2020 06:44
Przykro mi, że masz takie zdanie Za Twój wniosek odpowiedzialny jest specjalista, u którego kompletujesz dokumenty. On powinien mieć najświeższe informacje.
07-12-2020 07:58
07-12-2020 09:55
07-12-2020 10:47
U nas podobnie... wniosek zlozony 10.11 wraz z operatem i nic a nic... : C
A dwa inne banki juz daly decyzje, jednakze wiadomo, ING ofertowo wygrywa...
07-12-2020 11:00
07-12-2020 13:06
07-12-2020 13:28
07-12-2020 13:44
07-12-2020 14:03
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024