01-06-2024 06:50
02-06-2024 11:09
Chciałabym pomóc ale tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić informacji o Twoim wniosku.
Skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałaś wniosek
02-06-2024 19:01
02-06-2024 19:03
03-06-2024 09:46 | Edytowano: 03-06-2024 09:51
A to nie jest tak, że ta data decyzji ostatecznej jest ustawiana od daty zmiany statusu, a nie od daty złożenia wniosku? Ja mam wniosek z 14 maja i od 21 maja jestem na statusie 5/6 - podejmujemy decyzję. Ja osobiście te N - liczę od 21 maja kiedy wskoczył status podejmujemy decyzję.
03-06-2024 11:28
03-06-2024 11:31
03-06-2024 11:42
Tak znam tę stronę, ale tam na dole jest wzmianka :*N - dzień zmiany statusu lub wpływu dokumentów.". Nigdzie nie ma napisane od kiedy ta decyzja ostateczna jest liczona (zmiana statusu czy wpływ dokumentu). U mnie cały czas jest krok 5/6.
03-06-2024 16:07
03-06-2024 17:31
ja dziś to samo zrobiłem bo ile można czekać na jakąś decyzję ( mając konto u nich kilkanaście lat ) , dobrze że złożyłem podanie od razu do 2 banków i ten drugi przyznał mi kredyt już kilka dni temu ale miałem nadzieję że ING w końcu się obudzi ? ( tak się nie stało ) i jutro podpisuję umowę w innym banku i mam też zamiar przenieść tam konto .
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |