26-04-2019 12:56
26-04-2019 13:20 | Edytowano: 26-04-2019 13:21
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze Specjalistą lub Przedstawicielem bankowym z którym kompletujesz dokumenty.
26-04-2019 13:27
26-04-2019 13:37
Decyzję podejmujemy do 21 dni od dnia złożenia kompletu dokumentów. W sprawie szczegółów Twojego wniosku, skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałeś wniosek.
29-04-2019 12:20
Od momentu złożenia dokumentów do banku mijają już dwa miesiące, mam dawno przyznaną decyzję w innym banku, która mi się za parę dni przedawni. W banku ING poniosłam koszty związane z wyceną nieruchomości których nie musiałam ponosić przed podpisaniem umowy kredytowej w innym banku. Jestem ogromnie rozgoryczona opieszałością banku ING, zakładałam że może to trwać dłużej niż w innym banku, jednak nie przeszło mi przez myśl że aż tak długo, prawdopodobnie będę musiała zrezygnować z kredytu z ING, gdyż nie pozwolę sobie na taką niepewność, zaczekam maksymalnie do dnia wygaśnięcia decyzji w innym banku, jak nie otrzymam końcowej decyzji w ING, a przestaje w to wierzyć zawrę umowę z innym bankiem. :/
02-05-2019 09:28
Robimy co w naszej mocy, aby wszystkie wnioski kredytowe złożone przez Klientów rozpatrzyć w jak najkrótszym możliwym terminie. Sytuacje, w których rozpatrywanie wniosku się przedłuża często związane są z faktem, że załączona dokumentacja jest niekompletna i nie pozwala nam ocenić zdolności kredytowej lub nieruchomości, która będzie zabezpieczeniem kredytu. Jeśli rozpatrywanie wniosku się wydłuża najlepiej skontaktuj się ze Specjalistą lub Przedstawicielem bankowym, u którego kompletujesz dokumenty żeby wyjaśnić co się stało. Jeśli kontakt jest niemożliwy, zadzwoń proszę na nasza infolinię: 32 357 00 65. W dni robocze jesteśmy dostępni od godziny 07:30 do 21:00, a w soboty od 08:00 do 16:00.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024