22-08-2021 21:15
Już mam złożony wniosek w BNP..... Jutro kompletuję resztę dokumentów do PKO BP......
22-08-2021 22:53
23-08-2021 08:07
Dziękuję za podpowiedź, moja historia z ING właśnie się skończyła, decyzja odmowna, cóż.... Ale rekord był... Pozdrawiam i życzę innym powodzenia....
23-08-2021 09:22
23-08-2021 12:06 | Edytowano: 23-08-2021 12:10
m365 z tym BNP tez nie ma reguły... moja przyjaciołka złozyła o tydzien wczesniej niz ja wnioski do ING, BNP i Santader i jedynie Santander wydał decyzję wstepną po tygodniu. A z BNP i ING brak odzewu... Więc to kwestia indywidualna. Ja póki co mam wniosek w ING i Millennium (tez brak odzewu), z koncem sierpnia złoże do BNP i zobaczymy ile to potrwa. W BNP jest haczyk z ubezpieczniem jedynie (pakiet ubezpieczen), którego wymagaja aby miec obnizoną marzę, trzeba się przyjrzec temu
23-08-2021 12:44
25-08-2021 02:02
25-08-2021 08:12
Też się zastanawiam skąd to przekonanie do ING. Takie "kolejki" po ten kredyt, a szału nie ma. Złożyłem tu wniosek, ale również w innych bankach (na szczęście...).
Mam pytanie do procesu do tych, którzy przeszli już tą straszną i długą podróż. Czy ktoś wie, którą datą jest data zmiany statusu na "oczekiwania na decyzję ostateczną" o której mowa w informacji o procesie kredytowym? Czy jest to zmiana na krok 5 po sprawdzeniu statusu swojego wniosku? Czy jeszcze jakaś inna? Ile czasu minęło u was od "wskoczenia" na krok 5 do wydania decyzji?
Pozdrawiam.
25-08-2021 08:17
Czy ktoś z Państwa składał wnioski w innych bankach niż ING? Czy na chwilę obecną są banki, które wydają decyzje naprawdę szybko?
25-08-2021 10:19
To dlaczego złożyłeś tutaj wniosek? Może odpowiem za Ciebie: ING do 12.07 miało bardzo dobrą ofertę, jak nie najkorzystniejszą jesli chodzi o banki z ofertami bez prowizji za udzielnie kredytu, opłaty za ubezpieczenie od utraty pracy itp. Dodatkowo opłata za ubezpieczenie pomostowe wychodziła chyba mniej niż 100zł miesięcznie, więc rata byłaby niższa niż w innym bankach, poza tym w cross-sell nie było wymagan odnosnie karty kredytowej z limitem itp.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024