13-07-2021 09:18
13-07-2021 10:04
Też przez pośrednika. Na punkt 5 przeskoczyło w piątek 09.07., a dodatkowe dokumenty o które prosili dosłane zostały we wtorek 07.07. Nadal czekamy... tez czas goni. Wniosek składany był 10 maja
Doradca twierdzi, że w przyszłym tyg. powinna być decyzja.
13-07-2021 10:28
13-07-2021 10:51 | Edytowano: 13-07-2021 10:52
13-07-2021 11:23
13-07-2021 11:46
13-07-2021 11:53
13-07-2021 11:59
13-07-2021 12:03
13-07-2021 16:03
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |