12-05-2021 23:19
Witam,
wniosek trafił do decyzji ostatecznej 04 maja, niestety do tej pory nie otrzymaliśmy decyzji chociaż nie było żadnych problemów z brakiem dokumentów.
W zestawieniach jest napisane ze 6-8 dni roboczych potrzebuje bank na podjęcie decyzji.
Termin, na który potrzebujemy decyzji upływa 17.05. Jaka jest szansa że bank poradzi sobie ze standardowym procesem zwykła sciezka poniżej 500tys.?
Bardzo liczę na informacje ze strony banku.
Pozdrawiam
15-05-2021 06:11
Przez społeczność nie mamy dostępu do systemu, żeby sprawdzić Twój wniosek. Jeśli w poniedziałek nie otrzymasz żadnych informacji, skontaktuj się pilnie ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. Sprawdzi to dla Ciebie.
19-07-2021 19:12
@MK97pro udało Ci się temat zamknąć, dostałeś decyzję ostateczną? Mam dokładnie taką samą sytuację i powoli sznur z torby wygląda ![]()
Na Podejmujemy decyzję zmieniło się u mnie 14.07, natomiast Wynik analizy był 10.07 (sobota).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |