29-12-2021 15:13
30-12-2021 10:46
10-01-2022 09:28
11-01-2022 06:35
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli prosimy o dodatkowe dokumenty, to czas oczekiwania może się wydłużyć.
W swojej sprawie powinnaś kontaktować się ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. Poinformuje Cię o wszystkich szczegółach.
11-01-2022 18:38
Michalina21 to chyba bardzo indywidualna sprawa, zależna od kwoty i sytuacji ze zdolnością, albo nieruchomością. Ja wniosek wysłałam 16.12, procesowanie się zaczęło 20.12, decyzja wstępna 3.01, i gdyby nie zdjęcia nieruchomości, które analityk odrzucił, bo były w zipie zamiast w pdf, to pewnie decyzja byłaby w zeszłym tygodniu, ale dzisiaj, czyli 11.01, to wciąż dobry wynik.
W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |