Odpowiedz

Czas oczekiwania na ostateczną decyzję

30 Listopada dostaliśmy decyzję wstępną. Czekaliśmy na rzeczoznawcę z banku ale niestety się nie doczekaliśmy. Wzięliśmy rzeczoznawcę na własną rękę operat dostarczyliśmy 21.12 do dnia dzisiejszego cisza.... ktoś miał taką sytuację?
Bank zawinił i nadal nie mamy ostatecznej decyzji
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 1 z 5 (3 913 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania na ostateczną decyzję

Decyzja wstępna 25 listopada, 1 grudnia dostarczona wycena, umowa - ogólnie komplet dokumentów. Do dziś brak decyzji ostatecznej i umowy...
Odpowiedz
0 Lajków
onlyhope55555
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-12-2021
Wiadomość 2 z 5 (3 860 wyświetleń)
5.01.21 dostarczyliśmy dokument którego zażądał analityk. Kiedy w końcu możemy spodziewać się ostatecznej decyzji ?

Cały proces już i tak trwa zbyt długo....
Odpowiedz
0 Lajków
Michalina21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
29-12-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 584 wyświetleń)

Re: Decyzja

Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli prosimy o dodatkowe dokumenty, to czas oczekiwania może się wydłużyć.

W swojej sprawie powinnaś kontaktować się ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. Poinformuje Cię o wszystkich szczegółach.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 5 (3 521 wyświetleń)

Re.: Decyzja

Michalina21 to chyba bardzo indywidualna sprawa, zależna od kwoty i sytuacji ze zdolnością, albo nieruchomością. Ja wniosek wysłałam 16.12, procesowanie się zaczęło 20.12, decyzja wstępna 3.01, i gdyby nie zdjęcia nieruchomości, które analityk odrzucił, bo były w zipie zamiast w pdf, to pewnie decyzja byłaby w zeszłym tygodniu, ale dzisiaj, czyli 11.01, to wciąż dobry wynik.

Odpowiedz
0 Lajków
Justa_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-01-2022
Wiadomość 5 z 5 (3 472 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy