29-12-2021 15:13
30-12-2021 10:46
10-01-2022 09:28
11-01-2022 06:35
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli prosimy o dodatkowe dokumenty, to czas oczekiwania może się wydłużyć.
W swojej sprawie powinnaś kontaktować się ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. Poinformuje Cię o wszystkich szczegółach.
11-01-2022 18:38
Michalina21 to chyba bardzo indywidualna sprawa, zależna od kwoty i sytuacji ze zdolnością, albo nieruchomością. Ja wniosek wysłałam 16.12, procesowanie się zaczęło 20.12, decyzja wstępna 3.01, i gdyby nie zdjęcia nieruchomości, które analityk odrzucił, bo były w zipie zamiast w pdf, to pewnie decyzja byłaby w zeszłym tygodniu, ale dzisiaj, czyli 11.01, to wciąż dobry wynik.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025