13-11-2020 12:38
A śledzisz te czasy w ostatnich dniach/tygodniach? Ja dopiero od niedawna więc nie wiem.
13-11-2020 12:57
@arster, nie zaglądam na stronę z czasami regularnie, ale robiłem to gdy brałem kredyt. ciężko stwierdzić tak na oko czy teraz te czasy zmieniają się co 1-2 dni czy dłużej gdyż to zależy od tego ile w danym dniu analityk na do sprawdzenia wniosków itp.
13-11-2020 13:02 | Edytowano: 13-11-2020 13:03
Dziś rozpatrują 22/23 października. Niestety czas na krok 2 uległ zmianie i teraz jest 12-15 dni roboczych.
16-11-2020 15:35
Ja na bieżąco sprawdzam te czasy.. Ok. 2-3 dni analizują wnioski z konkretnego dnia - albo przynajmniej tak aktualizują stronę.
Rano trwała analiza wniosków z 22-23 października, a od południa jest już 26 października (ze względu na weekend szybko poszło w górę).
Niestety, trzeba czekać.
Ostatnio 2 osoby na forum informowały, że analiza się im przedłużyła ale za to z 2 etapu przeszli od razu na 6: decyzja ostateczna. Czekali raptem 3 tygodnie
Powodzenia!
16-11-2020 17:20
Tak naprawdę to bym tak nie panikował z tymi czasami. 10.11 był wtorek i analiza wniosków z 21.10, później było swięto, później 12.11 i 13.11 i przeanalizowali 22 i 23. Dziś mamy 26. Jeśli jutro będzie 27 a w środę 28 to znaczy że raczej idą po 1 dniu
17-11-2020 13:24
13.11 dostałem decyzję wstępną, gdzie na drugim etapie wniosek był od 23 października więc czas podawany na stronie jest ok.
18-11-2020 17:35
Cześć.
Mam chyba podobny problem jak wszyscy tutaj, komplet dokumentów (z operatem) złożony 9.10, 22.10 jeszcze chcieli nr rachunku do spłaty. Minęło 1,5mca i jestem na etapie "2. Analizujemy dokumenty". Nie do końca rozumiem z czego wynika tak długi czas oczekiwania i czy się wyrobię, bo mam czas do końca listopada. Tym bardziej, że przy składaniu wniosku zostałam zapewniona, że przy komplecie dokumentów ostateczna decyzja będzie w 21 dni kalendarzowych (zgodnie z jakąś tam ustawą). Licząc od 22. (wersja pesymistyczna) 21 dni minęło tydzień temu...
Kiedy składaliście wnioski jeśli macie teraz decyzję ostateczną?
18-11-2020 18:44
A u mnie ciekawy zwrot akcji i niestety nie napawa to wszystko optymizmem. Zaczynam żałować, że zdecydowałem się na ING.
Po 2 tygodniach skontaktował się ze mną specjalista z ING u którego 2 tygodnie temu składałem wniosek wraz z kompletem dokumentów. Zostałem poproszony o ponowne podpisanie wniosku - był kontakt z centrali w tej sprawie, ktoś się dopatrzył, że brakuje mojego podpisu. Jest to niemożliwe - jestem pewien, że podpisywaliśmy - specjalista u którego składałem wniosek twierdzi, że po jego stronie nastąpiło jakieś niedopatrzenie z kodem QR (?) - nie za bardzo zrozumiałem tłumaczenie.
W każdym razie podesłałem wniosek podpisany jeszcze raz i specjalista z ramienia ING zapewnił, że dostarczy ten dokument już bezpośrednio do centrali i wniosek będzie dalej procesowany.
Teraz mam dwie obserwacje:
Optymistyczna - dobrze, że wniosek trafił do centrali i skoro podobno brakowało podpisu to znaczy, że ktoś ten wniosek procesuje i coś się z nim dzieje.
Pesymistyczna - a co, jeśli wniosek przez dwa tygodnie gdzieś leżał i dopiero dziś "zatrybi" w systemie z dzisiejszą datą, albo wróci na koniec kolejki? Miał ktoś podobną sytuację?
Nie chcę zarzucać w żaden sposób pracownikowi ING złej woli, ale naprawdę nie wygląda to dobrze...
18-11-2020 19:04 | Edytowano: 18-11-2020 19:05
Jesteśmy z mężem w trochę podobnej sytuacji.
Z tym, że u nas był błąd w kosztorysie. I za pierwszym razem dostaliśmy szybko decyzję pozytywną. Zdaje się w 1,5 tyg.
Mimo, że doradca nas zapewniał, że to będzie tylko korekta wniosku i że wszystko będzie szybciej to niestety już czekamy 21 dni na zmianę statusu z "Analizujemy".
Rozumiem większą kolejkę, ale jednak to się przedłuża i powoduje niepokój
18-11-2020 20:56 | Edytowano: 18-11-2020 20:58
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024