@Konto usunięte Chyba jeszcze nie ma czego gratulować - bo jest takie zamieszanie, że nie zdziwiłbym się gdyby po niedzieli mój wniosek wrócił na etap 2. ;-)
Nie jestem klientem wewnętrznym ING, też wydaje mi się, że nie ma to większego znaczenia. To może być jedynie ułatwienie przy kompletowaniu dokumentów - mając konto u ING, wpływy byłyby łatwe do zweryfikowania. A tak wystarczy dostarczyć
Dzisiaj mój wniosek po 2 tygodniach "wiszenia" na kroku 1 przeskoczył późnym popołudniem na krok 2... po czym przed chwilą sprawdziłem i wniosek przeskoczył aż na etap 5 - Podejmujemy decyzję: "Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję." Co prawda nie dostałem żadnej informacji dotyczącej analizy wstępnej - ale zakładam, że będzie pozytywna decyzja.
@Anita3 to jest bardzo ciekawe... ja składałem 02.11 wniosek w siedzibie banku. Prawie komplet dokumentów, operat dorzuciłem kilka dni później (a na tym etapie nie jest wymagany). Od razu dostałem maila z RODO tak jak Ty i od tamtej pory wniosek wisi na etapie pierwszym "Witamy". Doradca w banku nie potrafi powiedzieć nic konkretnego, tylko mydli mi oczy.
A u mnie ciekawy zwrot akcji i niestety nie napawa to wszystko optymizmem. Zaczynam żałować, że zdecydowałem się na ING.
Po 2 tygodniach skontaktował się ze mną specjalista z ING u którego 2 tygodnie temu składałem wniosek wraz z kompletem dokumentów. Zostałem poproszony o ponowne podpisanie wniosku - był kontakt z centrali w tej sprawie, ktoś się dopatrzył, że brakuje mojego podpisu. Jest to niem
Dziękuję, faktycznie teraz mogę sprawdzić wniosek. Złożony był 02-11-2020 z kompletem dokumentów i 2 dni później dostarczyłem operat szacunkowy.
Niestety nie wygląda to dobrze, jeżeli składam wniosek z kompletem dokumentów i mam czekać aż do 30 dni kalendarzowych dopiero na wynik analizy wstępnej i szkoda, że nikt tego nie komunikuje od razu w banku - ale rozumiem, po co zniechęcać potencjalnego k
@m365 Podesłałem numer w wiadomości prywatnej, dzięki za pomoc. Zakładałem, że system musi "przemielić" wniosek, ale sprawdzam już gdzieś od tygodnia i dalej nic.
A ja chciałbym spytać o możliwość sprawdzania wniosków za pośrednictwem strony internetowej. Złożyłem tydzień temu wniosek stacjonarnie w placówce banku wraz z kompletem dokumentów. Otrzymałem numer wniosku i na stronie "Status wniosku o kredyt hipoteczny" po wpisaniu numeru nie widzę nic, jedynie komunikat błędu: Nie udało się pobrać danych. Spróbuj później lub skontaktuj się ze swoim specjalistą