03-02-2021 07:08
03-02-2021 07:44
Trzeba założyć konto, zweryfikować i wykupić alerty.
03-02-2021 08:52
Kupiłam alerty BIKu. Akurat chwilę po tym, jak w Millenium mnie sprawdzali Ale na info z ING byłam już przygotowana, bo po 8:30 alert, przed 11 informacja.
03-02-2021 18:40
Dzień dobry,
Mam pytanie, czy jak przed złożeniem wniosku o kredyt ING sprawdzał mnie w BIK oraz otrzymałem wstępną pozytywną propozycję finansowania inwestycji jestem gdzieś dalej czy dalej w lesie, jeżeli nie pojawiło się nawet hasło "analiza dokumentów"?
Mietek
04-02-2021 18:59
@Mieczysław1979 Decyzję kredytową podejmujemy najszybciej jak to możliwe. W ostatnim czasie napływa do nas bardzo dużo wniosków, stąd czas może być dłuższy. Aktualnie na decyzję ostateczną czeka się około 6-7 tygodni, licząc od początku procesu. O szczegółach wyniku może poinformować Cię specjalista, u którego kompletowałeś dokumenty.
18-02-2021 19:19
Sam sobie odpowiem.
29/01 - kontakt z infolinią
01/02 - przesłanie mailem wszystkich dokumentów (zaświadczenia, operat)
02/02 - wstępna propozycja finansowania pozytywna + BIK
03/02 - złożenie wniosku - status 1 witamy
05/02 - status 2 analizujemy dokumenty
10/02 - przeskoczenie na status 5 oczekiwanie na decyzję
11/02 - analityk chce jeden dokument, dosłanie
12/02 - status 5 oczekiwanie na decyzję
18/02 - pozytywna decyzja
Od zarejestrowania wniosku 03/02 do pozytywnej decyzji - 16 dni kalendarzowych. Brawo ING.
Jak składać wniosek to tylko przez infolinię, a nie przez pseudodoradców.
25-02-2021 11:00
I chyba coś w tym jest.
Osobiście czekam już ok. dwa i pół miesiąca - sytuacja czysta, wg BIK rating na poziomie 90%, stała praca, wkład własny 65 % i wciąż czekam.
Gratuluję i zazdraszczam tak profesjonalnej obsługi w banku.
Pozdrawiam
02-03-2021 11:36
02-03-2021 11:39
02-03-2021 23:02
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024