28-09-2020 17:08
29-09-2020 09:01
29-09-2020 10:01
29-09-2020 10:40
W takim razie jest coś nie tak.
Do procesu analitycznego przyjmowane są dziś wnioski które wpłynęły do ArchiDoc 23.09.2020 r.
Ja swój wniosek składałem w siedzibie Banku 17.09.2020 r. i 21.09.2020 r. zmienił mi się status na krok 2 - Analizujemy twoje dokumenty.
Skontaktuj się ze swoim pośrednikiem, być może nie dopełnił jakiś formalności albo najnormalniej w świecie nie wysłał fizycznie dokumentów.
29-09-2020 11:36
A czy w jakiś inny sposób można to sprawdzić? Żeby przy okazji sprawdzić pośrednika, czy jest do końca ze mną szczery w tym co robi?
29-09-2020 17:03
Jeśli wniosek składałeś u pośrednika to tylko on będzie mógł udzielić Ci szczegółowych informacji. Faktycznie, wniosek powinien być już na kolejnych krokach analizy. Mam nadzieję, że to wyjaśnisz.
01-10-2020 16:22
02-10-2020 16:08
Przez społeczność tego nie sprawdzimy Sprawę, o której piszesz może wyjaśnić dla Ciebie tylko specjalista, u którego kompletowałeś dokumenty. Pośrednik może to dla Ciebie sprawdzić.
02-10-2020 16:18
03-10-2020 14:56
Decyzję kredytową podejmujemy jak najszybciej jest to możliwe. Na ten moment trwa to około 3 tygodni.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |