28-09-2020 17:08
29-09-2020 09:01
29-09-2020 10:01
29-09-2020 10:40
W takim razie jest coś nie tak.
Do procesu analitycznego przyjmowane są dziś wnioski które wpłynęły do ArchiDoc 23.09.2020 r.
Ja swój wniosek składałem w siedzibie Banku 17.09.2020 r. i 21.09.2020 r. zmienił mi się status na krok 2 - Analizujemy twoje dokumenty.
Skontaktuj się ze swoim pośrednikiem, być może nie dopełnił jakiś formalności albo najnormalniej w świecie nie wysłał fizycznie dokumentów.
29-09-2020 11:36
A czy w jakiś inny sposób można to sprawdzić? Żeby przy okazji sprawdzić pośrednika, czy jest do końca ze mną szczery w tym co robi?
29-09-2020 17:03
Jeśli wniosek składałeś u pośrednika to tylko on będzie mógł udzielić Ci szczegółowych informacji. Faktycznie, wniosek powinien być już na kolejnych krokach analizy. Mam nadzieję, że to wyjaśnisz.
01-10-2020 16:22
02-10-2020 16:08
Przez społeczność tego nie sprawdzimy Sprawę, o której piszesz może wyjaśnić dla Ciebie tylko specjalista, u którego kompletowałeś dokumenty. Pośrednik może to dla Ciebie sprawdzić.
02-10-2020 16:18
03-10-2020 14:56
Decyzję kredytową podejmujemy jak najszybciej jest to możliwe. Na ten moment trwa to około 3 tygodni.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024