18-01-2021 17:22
Witam,
Czy jest ktoś w stanie powiedzieć ile teraz trzeba czekać na decyzję? Bank pisze o 21 dniach roboczych, ale wniosek był złożony na początku grudnia zeszłego roku i do tej pory nie otrzymaliśmy żadnej informacji. Można jakoś sprawdzić status wniosku?
Z góry dziękuję za pomoc.
18-01-2021 17:52 | Edytowano: 18-01-2021 18:03
@ŁukaszR, najwięcej informacji na temat statusu wniosku uzyskasz u osoby u której składałeś wniosek o kredyt hipoteczny. Ta osoba również powinna informować Cię na bieżąco przy kolejnych zmianach statusu wniosku, bądź wymaganych dodatkowo dokumentach itd.
U tej osoby również możesz uzyskać numer swojego wniosku i możesz orientacyjnie sprawdzać samodzielnie status korzystając z linka: https://forms.ingbank.pl/statuswniosku/ - niestety nie uzyskasz tu podglądu do informacji kiedy wniosek zmienił status albo co się z nim dzieje - od tego masz swojego pośrednika, żeby udzielił Ci takich informacji o ile o nie zapytasz.
Co do czasów szacunkowych banku na poszczególne etapy wniosku to możesz sobie poglądowo sprawdzić tutaj: https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
Obecnie analiza wstępna wniosków trwa między: 25-28 dni roboczych, ale te czasy szacunkowe są aktualizowane przez bank więc samemu je sprawdzaj na tej dedykowanej stronie, o ile masz taką potrzebę.
Wiele odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum - gorąco polecam.
19-01-2021 17:20 | Edytowano: 19-01-2021 17:26
21-07-2023 12:33
Wniosek złożony 30.06.2023, wynik analizy pozytywny 14.07.2023, rzeczoznawca (pożyczka hipoteczna pod zastaw nieruchomości) 18.07.2023 i tego samego dnia informacja o niego, że już wycenił nieruchomość, niestety do dzisiaj (21.07.2023) brak odnotowania tej informacji w banku
22-07-2023 12:35
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz soboty od 8:00 do 16:00. Przeanalizują oni Twój wniosek, ponieważ każdy z nich jest rozpatrywany indywidualnie.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024