09-12-2020 11:12
09-12-2020 20:01
10-12-2020 11:14
Zapewniam, że wnioski rozpatrujemy tak szybko jak jest to możliwe. Decyzję ostateczną otrzymasz maksymalnie do 21 dni roboczych licząc od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem szacunkowym. O szczegóły zapytaj swojego specjalistę.
10-12-2020 11:31 | Edytowano: 10-12-2020 11:39
10-12-2020 21:57
10-12-2020 22:07
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |