Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Bank pomylił się podczas przetwarzania wniosku

Dzień dobry!

 

Składaliśmy ostatnio wniosek o kredyt hipoteczny (remontowo-budowlany) na nieruchomość z rynku pierwotnego i jej wykończenie.

Wniosek został złożony poprawnie z kompletem dokumentów. 

Dziś dostaliśmy decyzję wstępną, w której jest błąd - wnioskowaliśmy, tak jak pisałam wcześniej, o nieruchomość z rynku pierwotnego, natomiast dziś na decyzji wstępnej zauważyłam, że bank zaznaczył iż chodzi o nieruchomość z rynku wtórnego!

Doradca nie jest w stanie nic ustalić na tę chwilę ze względu na późną porę, mail przyszedł dosłownie kilka godzin temu. Teraz się zastanawiam jak to poprawić i czy skutkuje to tym, że cały proces zaczyna się od początku?

Dodam, że opłaciłam operat zanim dostrzegłam błąd... Nie wiem co robić, zaczynam się denerwować.

Odpowiedz
0 Lajków
hrabina1989
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 770 wyświetleń)

Re: Bank pomylił się podczas przetwarzania wniosku

Przepraszamy za kłopoty związane ze złymi danymi na decyzji wstępnej. Ten błąd musi być zgłoszony do analityków przez doradcę, który rejestrował wniosek. Szczegółowych informacji w tym temacie powinien udzielić również sam doradca. Tutaj niestety nie możemy przekazać Ci dodatkowych informacji w tej sprawie. Proszę skontaktuj się bezpośrednio z doradcą kredytowym.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 700 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy