Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Bank pomylił się podczas przetwarzania wniosku

Dzień dobry!

 

Składaliśmy ostatnio wniosek o kredyt hipoteczny (remontowo-budowlany) na nieruchomość z rynku pierwotnego i jej wykończenie.

Wniosek został złożony poprawnie z kompletem dokumentów. 

Dziś dostaliśmy decyzję wstępną, w której jest błąd - wnioskowaliśmy, tak jak pisałam wcześniej, o nieruchomość z rynku pierwotnego, natomiast dziś na decyzji wstępnej zauważyłam, że bank zaznaczył iż chodzi o nieruchomość z rynku wtórnego!

Doradca nie jest w stanie nic ustalić na tę chwilę ze względu na późną porę, mail przyszedł dosłownie kilka godzin temu. Teraz się zastanawiam jak to poprawić i czy skutkuje to tym, że cały proces zaczyna się od początku?

Dodam, że opłaciłam operat zanim dostrzegłam błąd... Nie wiem co robić, zaczynam się denerwować.

Odpowiedz
0 Lajków
hrabina1989
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 006 wyświetleń)

Re: Bank pomylił się podczas przetwarzania wniosku

Przepraszamy za kłopoty związane ze złymi danymi na decyzji wstępnej. Ten błąd musi być zgłoszony do analityków przez doradcę, który rejestrował wniosek. Szczegółowych informacji w tym temacie powinien udzielić również sam doradca. Tutaj niestety nie możemy przekazać Ci dodatkowych informacji w tej sprawie. Proszę skontaktuj się bezpośrednio z doradcą kredytowym.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 936 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szukam firmy transportowej

Cześć, na taki przewóz warto szukać firmy z doświadczeniem w obsłudze większych grup, bo organizacja takich transportów to nie tylko auto, ale też logistyka. Sprawdź sobie ofertę na https://www.migdaltrans.pl/...

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Dobrze, dziękuję

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy