Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Bank pomylił się podczas przetwarzania wniosku

Dzień dobry!

 

Składaliśmy ostatnio wniosek o kredyt hipoteczny (remontowo-budowlany) na nieruchomość z rynku pierwotnego i jej wykończenie.

Wniosek został złożony poprawnie z kompletem dokumentów. 

Dziś dostaliśmy decyzję wstępną, w której jest błąd - wnioskowaliśmy, tak jak pisałam wcześniej, o nieruchomość z rynku pierwotnego, natomiast dziś na decyzji wstępnej zauważyłam, że bank zaznaczył iż chodzi o nieruchomość z rynku wtórnego!

Doradca nie jest w stanie nic ustalić na tę chwilę ze względu na późną porę, mail przyszedł dosłownie kilka godzin temu. Teraz się zastanawiam jak to poprawić i czy skutkuje to tym, że cały proces zaczyna się od początku?

Dodam, że opłaciłam operat zanim dostrzegłam błąd... Nie wiem co robić, zaczynam się denerwować.

Odpowiedz
0 Lajków
hrabina1989
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 070 wyświetleń)

Re: Bank pomylił się podczas przetwarzania wniosku

Przepraszamy za kłopoty związane ze złymi danymi na decyzji wstępnej. Ten błąd musi być zgłoszony do analityków przez doradcę, który rejestrował wniosek. Szczegółowych informacji w tym temacie powinien udzielić również sam doradca. Tutaj niestety nie możemy przekazać Ci dodatkowych informacji w tej sprawie. Proszę skontaktuj się bezpośrednio z doradcą kredytowym.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 000 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy