01-03-2019 20:18
Dzień dobry!
Składaliśmy ostatnio wniosek o kredyt hipoteczny (remontowo-budowlany) na nieruchomość z rynku pierwotnego i jej wykończenie.
Wniosek został złożony poprawnie z kompletem dokumentów.
Dziś dostaliśmy decyzję wstępną, w której jest błąd - wnioskowaliśmy, tak jak pisałam wcześniej, o nieruchomość z rynku pierwotnego, natomiast dziś na decyzji wstępnej zauważyłam, że bank zaznaczył iż chodzi o nieruchomość z rynku wtórnego!
Doradca nie jest w stanie nic ustalić na tę chwilę ze względu na późną porę, mail przyszedł dosłownie kilka godzin temu. Teraz się zastanawiam jak to poprawić i czy skutkuje to tym, że cały proces zaczyna się od początku?
Dodam, że opłaciłam operat zanim dostrzegłam błąd... Nie wiem co robić, zaczynam się denerwować.
04-03-2019 09:37
Przepraszamy za kłopoty związane ze złymi danymi na decyzji wstępnej. Ten błąd musi być zgłoszony do analityków przez doradcę, który rejestrował wniosek. Szczegółowych informacji w tym temacie powinien udzielić również sam doradca. Tutaj niestety nie możemy przekazać Ci dodatkowych informacji w tej sprawie. Proszę skontaktuj się bezpośrednio z doradcą kredytowym.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |